• Reklama

Vyplatí se prodloužená záruka?

Napište, o jaké zkušenosti a zážitky se chcete podělit s ostatními majiteli. A nebo se ptejte, co vás zajímá.

Příspěvekod . » ned led 18, 2009 9:16 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:18 pm, celkově upraveno 1
.
 

Reklama

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 9:23 pm

A take nas ucili udavat a podobne veci.
Delam svoji praci poctive a nikdy sem neudaval.

Podle sebe, soudim tebe. Myslim, ze timto heslem bychom se meli ridit.
A pokud narazite na nepoctivost, proste na ni upozornit.
Jenze tohle by byla debata na dlouhou dobu. Lide stale kradou, snazi se ostatni ocuravat, uplatky davaji i berou. A podle toho to take tak vypada.
A nejtezsi je vzdy zacit u sebe. Ja se svoji praci snazim delat poctvie (ono to v soukromem sektoru ani jinak nejde), proto take mohu s klidnym svedomim nepoctivou praci "napadnout. A pokud na nesvar narazim, tak ho proste resim. Ceho se lidi porad bojite?

TELEFONISTAN píše:...
Tych poctivaku je strašne malo :wink: Komouši naš narod tak učil...robit kvantitu a nie kvalitu.

Tech lidi, kterie "komousi" (na ty bych to nesvadel, nebylo to ani 1/7 populace, proste to je v lidech) tohle ucilo, je jiz jen par.
Preci mame 20 let od prevratu a minimalne jednu novou generaci.

PS: pripomina mi situaci ze zacatku 90tych let.
Kdyz prijeli lide z ciziny a divili se, proc se v obchodech jako zakaznici stale za neco omlouvame a dotaz na zbozi zacina slovy: Prosim vas, nemate nahodou ....
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod Yara » ned led 18, 2009 11:01 pm

TELEFONISTAN píše:Len tak, skuste kto ide v najbližšej dobe na garančku kde mu budu menit olej,sviečky,filtre. A skuste si poznačit napr. vzduchovy filter alebo sviečky napr centofixou tak aby ste len vi videli značku...A potom to skontrolujte po garančke a uvidite aky budete prekvapeny...svečky budu napisane vo fakture vymena a budu povodne,ani sa ich nedotkna.Mam to vyskušane a nie raz,tak viem očom pišem...a mymochodom Hujer ma čistu pravdu,vidno že sa vyzna.



No právě. Vím jak to dělají z olejama. Dají půl náplně 10w40 a vyůčtují celou náplň 5w40. Filtrem se nezdržují.
RENAULT THALIA 1,2 16V r.v. 2008 + nez. topení
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1,5 DCI r.v. 2012 + nez. topení
RENAULT CLIO GRANDTOUR 1,2 TCE r.v. 2009
Yara
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř črc 04, 2007 9:09 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Hujer » pon led 19, 2009 6:34 am

Pár zážitků se servisy za uplynulých 20 let.
VW - motor chcípl, nešel nastartovat - servis zjišťoval: Benzín jde, elektrika jde, nezjistili závadu, neopravili. Nechal jsem odtáhnout. Byl to volný rozvoďák který si na rozdělovači poskočil o zub.
VW - Motor šel na tři válce: Výměna svíček, kabelů, předáno - opět šel na tři válce. Reklamoval ihned - to prý dělal kolega, už není v práci, nechte tu auto a... peníze za svíčky, kabely a práci si nechali. Nakonec to byl rozdělovač - to ale zjistili jinde.
Jiný VW - trpěl samozápaly při vypnutí motoru - v servisu měřili tlaky ve válcích. Při předání vozu bylo slyšet hluk z motoru - co to je? Ptám se. To už tak bylo. Tvrdí servis. Odjel jsem domů - 300 metrů a podíval po kapotu. On jednu svíčku dotáhl pouze rukou!
Zase opět jiný VW - bouchání ze spodku - prý nutná výměna tlumičů. Po výměně to bouchalo stejně. Nebylo to tlumiči.
Citroen - značkový servis. Výměna homokloubu - za půl roku opět cvakal,
dlali tam ojetý.
Opět Citroen - Autíčko krásně pérovalo, při údržbě provedeno doplnění koulí hydrauliky - po tomto zásahu pérování "natvrdo", reklamoval jsem, prý se musí provést GO celého systému.
Peugeot - značkový servis - dal jsem na geometrii, po hodině mi auto dali zpět se zjištěním, že je volný ep a geom. nejde udělat - účtovali za zjištění hodinu práce 450,-Kč.
Renault - nedržel volnoběh při studeném motoru - značkový servis neuměl stanovit poruchu pomocí počítače. Prý je to: Buď sytičový váleček nebo řídící jednotka.
Jiný Renault - 10 let pravidelně servisován: Po koupi cvakaly ventily, při sejmutí víka celý prostor naplněn zatuhlým starým olejem - nikdy to nebylo sejmuto, ačkoliv tvrdili, že dělali ventily před dvěma lety.
Špatně brzdilo - dvě hadičky totálně popraskané a museli se vyměnit trubičky ke všem kolům - bylo to 3 měsíce po TK, provedené tímto servisem.
Jiný Renault karburátorový - porucha na sytiči. Ráno příjdu k autu a opět nešel sytič. Reklamováno, prý na tom pracoval a opravil- peníze nevrátili.
Jiný Renault - po koupi auta s jeden den starou TK - jedno světlo svítilo do nebe - reklamoval jsem, bezvýsledně, musel jsem koupit nové světlo.
Zase Renault - chcípl a nešel nastartovat. Odtah do servisu. Po týdnu opraveno. Opět po cca týdnu to samé, odtaženo do servisu. Nic na to meudělali, ono se to prý nastartovalo samo. - tohle je na dlouhé povídání.
Jiný zážitek: Výměna oleje - přlelili o jeden litr. 2 cm nad ryskou.
Ford - v motoru občas škubalo, v servisu 2x. Závada naopravená. Při reklamaci jsem se s nima pohádal - to oni na tom pracovali, nechte tu a budeme zjišťovat dál.
Ford - při výměně spojky mi ukradli nové svíčky a dali staré, rezavé, jedna nefunkční. Při reklamování zlodějny jsem neuspěl.
Opět Ford - výměna předního nárazníku po bouračce. Chtěl jsem repliku, to prý nesedí. Tak tam dali orig.nárazník. Spasovali to tak, že nárazník trčel dopředu 1 cm.

A to bych mohl vyprávět o pračce, teď na podzim, opravář v záruce vyměnil buben a od té doby pračka nehřála, čerpadlo napouštěno a současně vytákala voda ven... Při reklamaci došlo k ostré výměně názorů, nejdřív telefonicky, poté při opětovné opravě - stejně to neopravil a pračku jsme vyhodily.
Takže milý MrPedro.
Pokud takové zážitky nemáš, tak ..... viz. výše Tvé uvedené moudrosti.
Již jsem nechtěl o šlendriánu servisů diskutovat, ale někteří lidé nezažili a neví.
Čau Hujer.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Rorys » pon led 19, 2009 7:19 am

Musím se za poctivé servisáky ozvat, sám se živím servisem laboratorních přístrojů a vždy se snažím udělat svou práci poctivě a nejlépe jak umím. Samozřejmě se né vždycky všechno povede a ve všech profesích jsou lidé různí, poctivci i šmejdi. Člověk si nesmí nechat s..t na hlavu. Co se týče servisu aut, já jezdím do Jihu 2000 v Brně nejen s Klokanem ale i se služebními auty Meganem a Traficem a naprostá spokojenost. Když jsem minule reklamoval klepání v palubce Megana, tak ji rozdělali, slícovali a druhý den šéf servisu p. Janíček sám volal, jestli to pomohlo nebo mají v rámci záruky objednat a vyměnit celou palubku. Takže mají mou plnou důvěru.
LS ARCTICA, šedá perle po totálce v likvidaci
čekatel na LODGY 1,2 Tce Arctica béžová
Rorys
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 197
Registrován: čtv srp 31, 2006 12:01 pm
Bydliště: Uherčice
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod . » pon led 19, 2009 11:26 am

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:18 pm, celkově upraveno 1
.
 

Příspěvekod MrPedro » pon led 19, 2009 5:32 pm

Jasne, to je jeden z kolika?
Z desitek, stovek, tisicu, desetitisicu .....
Ti spokojeni se totiz malokdy ozyvaji.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod . » pon led 19, 2009 6:08 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:18 pm, celkově upraveno 1
.
 

Příspěvekod MrPedro » pon led 19, 2009 6:14 pm

Ja kdyz mel auto naposledy v servisu, tak jsme si nejdrive rekli co chci, potom to opravili a jeste na plosine mi ukazali, co kde menili a opravovali.
Asi mame kazdy jine zkusenosti, nebo mate smulu na lidi.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod Rarášek » pon led 19, 2009 6:21 pm

Rorys píše:Musím se za poctivé servisáky ozvat, sám se živím servisem laboratorních přístrojů a vždy se snažím udělat svou práci poctivě a nejlépe jak umím. Samozřejmě se né vždycky všechno povede a ve všech profesích jsou lidé různí, poctivci i šmejdi. Člověk si nesmí nechat s..t na hlavu. Co se týče servisu aut, já jezdím do Jihu 2000 v Brně nejen s Klokanem ale i se služebními auty Meganem a Traficem a naprostá spokojenost. Když jsem minule reklamoval klepání v palubce Megana, tak ji rozdělali, slícovali a druhý den šéf servisu p. Janíček sám volal, jestli to pomohlo nebo mají v rámci záruky objednat a vyměnit celou palubku. Takže mají mou plnou důvěru.

Moji taky. A vůbec ji nevadilo že mám svůj vzduchový filtr.
PS. Souhlas s Hujerem, to co mi udělali s Caddynou v servisu bude na pořádnou reklamaci - a to byla jen garančka po 30.000. Např. nepřidělali spodní kryt motoru, ale za to mám jedny kleště a klíč na filtr oleje. Zapomenuto v motoru :cry:
červený 5-ti místný Logan MCV 1,5 dci v plné náloži
VW CADDY 1,9 TDi, ve full výbavě
Rarášek
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 494
Registrován: úte kvě 15, 2007 7:26 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod ppeppe » pon led 19, 2009 6:23 pm

já teda musim říct, že zas tak tragický zkušenosti ze servisem (jákým koliv) taky nemám. a podle tý teorie by se stejmě muselo dívat i na toho garážovýho opraváře
ppeppe
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 411
Registrován: čtv bře 20, 2008 11:37 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Ford

Příspěvekod Martin297 » stř led 28, 2009 8:11 pm

Mno já taky přispěji do mlýna...
Se služebním Fordem transitem jezdím od 6.KM na tachometru, většina z jeho již 24.000 je po praze. Za tu dobu: 2x výměna komletního posilovače řízení, 2x výmena zpětného zrcátka, 4x odtah - nenastartoval, 3x diagnostika kvůli hlášené chybě motoru. Jezdíme do Auto Motol Beni na strakonický a až na ten posilovač dobrá zkušenost, vše vyřizeno rychle a v termínu. Jen ty posilovače se jim nedaří, při první opravě mi bylo při předání: "asi to bylo posilovačem tak sme ho vyměnili, kdyby něco tak se stavte." mno a ted před týdnem: "minule ta výměna posilovače pomohla tak sme ho vyměnili opět" Ještěže vše platí LEASEPLAN :lol:
Dacia Logan MCV 1,6MPi,Vínová Metalíza,Laureáte + klimatizace,pískovaná a tónovaná okna,zástěrky,pneu Vredestein Snowtrac 3,DACIA Garance+
Obrázek
Martin297
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 447
Registrován: sob dub 12, 2008 7:02 pm
Bydliště: Praha
Poďakoval som: 1 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod lova » stř led 28, 2009 9:51 pm

Tak v těchto dnech nám přestala startovat Sonata. Jelikož je to starší ročník, tak jsme ji přestali dávat do značkového servisu někdy od roku 2004. Každý rok v no name servisu jsme ji servisovali a servis si účtoval nemalé peníze. Od roku 2005 na autě nevyměnily olej, filtry, svíčky i přesto, že si všechny provedené úkony nechávali zaplatit.
Ode dneška už máme úplně nový servis. Pracovníci jsou naprosto normální, snaží se vyhovět a výborně opravují. Sonata ač má najeto 260.000km jezdí zas krásně jako dřív.

Uvidime, až bude Sandero potřebovat servis jak obstojí Kromexim.
Sandero 1.6 Laureate v plné výbavě od 29.9.2008 najeto 96.000km, aktuální spotřeba 6,7l.
lova
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 520
Registrován: pon srp 11, 2008 8:25 pm
Bydliště: Velehrad
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1.6 Laureate
Prodejce vozu: Kromexim Zlín

Příspěvekod Yara » stř led 28, 2009 10:26 pm

Uvidime, až bude Sandero potřebovat servis jak obstojí Kromexim.[/quote]



Proč Kromexim? Proč ne AD Auto Kunovice? Máš to blíž.
RENAULT THALIA 1,2 16V r.v. 2008 + nez. topení
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1,5 DCI r.v. 2012 + nez. topení
RENAULT CLIO GRANDTOUR 1,2 TCE r.v. 2009
Yara
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř črc 04, 2007 9:09 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod lova » čtv led 29, 2009 10:03 pm

Ano, to mám, dokonce z práce vidím na jejich autosalón.
Ale, když jsem šel za prodejcem automobilů AD auto pro bližší informace, tak mi vykládal líbezná slůvka o tom, jak je karosérie celá pozinkovaná, jak Sandero nemá nic společného s Loganem atd.

Ono já než jsem se rozhodnul, že si Sandero koupím hodně jsem se chtěl o něm dozvědět a toto fórum mi moc pomohlo.

Potom jsem také navštívil Kromexim Zlín prodejce p. Prokla a s ním jsme v autosalonu vykladali o Daciích snad do půl sedmé. (Zavírají v 17:00). Úplně normální člověk, se kterým se dá mluvit, který jen nechválí, ale také dokáže poradit.

Tak proto jsem si vybral Kromexim.
Sandero 1.6 Laureate v plné výbavě od 29.9.2008 najeto 96.000km, aktuální spotřeba 6,7l.
lova
Kecálek
Kecálek
 
Příspěvky: 520
Registrován: pon srp 11, 2008 8:25 pm
Bydliště: Velehrad
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Sandero 1.6 Laureate
Prodejce vozu: Kromexim Zlín

PředchozíDalší

Zpět na Zkušenosti a zážitky majitelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

  • Reklama