• Reklama

Vyplatí se prodloužená záruka?

Napište, o jaké zkušenosti a zážitky se chcete podělit s ostatními majiteli. A nebo se ptejte, co vás zajímá.

Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod Yara » sob led 17, 2009 11:10 pm

Chcu se optat. Mám možnost dokoupit k Thalii dodatečnou záruku za cca 4500kč na další dva roky. Využili jste někdo té možnosti u Loganu nebo se mám na to vykašlat. Je na ní proběh za rok asi 15 tis km.
RENAULT THALIA 1,2 16V r.v. 2008 + nez. topení
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1,5 DCI r.v. 2012 + nez. topení
RENAULT CLIO GRANDTOUR 1,2 TCE r.v. 2009
Yara
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř črc 04, 2007 9:09 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Reklama

Re: Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod Hujer » ned led 18, 2009 5:39 am

Yara píše:Chcu se optat. Mám možnost dokoupit k Thalii dodatečnou záruku za cca 4500kč na další dva roky. Využili jste někdo té možnosti u Loganu nebo se mám na to vykašlat. Je na ní proběh za rok asi 15 tis km.

Pokud máš dobrého kamaráda v tom servisu, pak ano. Snad se nemusím o tomto rozepisovat.
Já jsem byl pouze na první garančce - nic neudělali a účtovali 990.-Kč.
Běžela mi záruka další rok a protože nebyly žádné problémy, na druhé jsem nebyl a olej jsem vyměnil sám. Můj Dacánek už má 50.000 km a třetí rok za sebou, servis mi dělá kamarád automechanik v garáži.
Dacie je autíčko, které nepotřebuje drahý autorizovaný servis.
Hujer.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Re: Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 11:07 am

Yara píše:Chcu se optat. Mám možnost dokoupit k Thalii dodatečnou záruku za cca 4500kč na další dva roky. Využili jste někdo té možnosti u Loganu nebo se mám na to vykašlat. Je na ní proběh za rok asi 15 tis km.

Ja ji zaplatil. Neni to tolik penez v celkove sume a rikam si, co kdyby ...
Ono staci malo, a muze se stat cokoliv. Uz jen proto, ze po 4 letech nastupuje povinna STK a odstraneni eventuelnich zavad by melo byt reseno jako zarucni servis.
Zeptej se Karlose, jak by byl rad, kdyby mel 5let zaruku na auto a nemusel platit opravu brzd.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod Yara » ned led 18, 2009 11:41 am

Jde o to, že na drtivou většinu závad se stejně nevztahuje. na běžné spotřební díly nejde uplatnit. Schůdná je snad jen elektronika, cívky apd..
Hujer má pravdu, že se na autě ničeho nechytnou a věřím, že kromě oleje by nic neřešili ani na druhé garančce.
Jsem dodavatel olejů pro několik značkových autosalonů Renault a nedělám si iluze o jejich kvalitě ani o kamarádských vztazích. Trochu váhám.
RENAULT THALIA 1,2 16V r.v. 2008 + nez. topení
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1,5 DCI r.v. 2012 + nez. topení
RENAULT CLIO GRANDTOUR 1,2 TCE r.v. 2009
Yara
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 158
Registrován: stř črc 04, 2007 9:09 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Re: Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod . » ned led 18, 2009 1:37 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:17 pm, celkově upraveno 1
.
 

Re: Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod Rorys » ned led 18, 2009 5:58 pm

Je to samozřejmě věc názoru, já jsem si prodloužení záruky dokoupil. Nevím kde jsi vzal těch 25 000 km, prodloužená záruka je v souběhu 5 let a 100 000 km mimo běžně opotřebovatelné díly (destičky apod.) a musíš dodržovat garanční podmínky.
LS ARCTICA, šedá perle po totálce v likvidaci
čekatel na LODGY 1,2 Tce Arctica béžová
Rorys
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 197
Registrován: čtv srp 31, 2006 12:01 pm
Bydliště: Uherčice
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Hujer » ned led 18, 2009 6:13 pm

Kdybch věděl, že se mému autíčku v servisu při garančce, případných opravách opravsu věnují, stálo by to za to.
Jeden známý s Thalií, jezdil bez problémů, musel na garančku, po ní cosi v autě škubalo, reklamoval. Musel tam pak třikrát. Do té doby, než se mu v tom vrtali v pohodě a pak....
Znovu tvrdím, kdo tam nemá dobrého kamaráda, nemůže čekat odpovědnou kvalitu servisu.
Čau Hujer.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 7:46 pm

Hujer píše:Kdybch věděl, že se mému autíčku v servisu při garančce, případných opravách opravsu věnují, ....

....Znovu tvrdím, kdo tam nemá dobrého kamaráda, nemůže čekat odpovědnou kvalitu servisu.
Čau Hujer.


Muzes klidne zazadat o pritomnost u prohlidky, ev. lepsi servisy jiz maji zavedeny kamerovy system, tak lze i takto sledovat pri piti kavicky.
Ale jestli imho budu vse odsuzovat jako fuserinu, budou se ke me take tak chovat.

PS: co delas ty za povolani? Zajimako by mne, zda svoji praci delas kvalitne jen pro sve dobre kamarady a ostatni "ocuravas". Mozna si to vsichni o tobe take mysli, jako si to myslis ty o ostatnich.
Naposledy upravil MrPedro dne ned led 18, 2009 7:47 pm, celkově upraveno 1
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Re: Vyplatí se prodloužená záruka?

Příspěvekod . » ned led 18, 2009 7:46 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:17 pm, celkově upraveno 1
.
 

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 7:49 pm

4telefonistan: cepy asi ne, ale pokud se ti zlomi naprava, pripadne se ti roztrhnou budny ci jina takova neprijemnost, vez, ze to na zaruku uhrajes.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod . » ned led 18, 2009 7:53 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:18 pm, celkově upraveno 1
.
 

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 7:59 pm

No, mne se treba hlava na FA roztrhla i bez havarie. A oprava presahla hodne 4.500,-
A pokud clovek absolvuje vsechny povinne prohlidky, potazmo v jednom servisu, ma jistotu, ze to platit nebude.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod Hujer » ned led 18, 2009 8:30 pm

MrPedro píše:
Hujer píše:Kdybch věděl, že se mému autíčku v servisu při garančce, případných opravách opravsu věnují, ....

....Znovu tvrdím, kdo tam nemá dobrého kamaráda, nemůže čekat odpovědnou kvalitu servisu.
Čau Hujer.


Muzes klidne zazadat o pritomnost u prohlidky, ev. lepsi servisy jiz maji zavedeny kamerovy system, tak lze i takto sledovat pri piti kavicky.
Ale jestli imho budu vse odsuzovat jako fuserinu, budou se ke me take tak chovat.

PS: co delas ty za povolani? Zajimako by mne, zda svoji praci delas kvalitne jen pro sve dobre kamarady a ostatni "ocuravas". Mozna si to vsichni o tobe take mysli, jako si to myslis ty o ostatnich.

Je vidět, že nemáš vůbec šajn o kvalitě oprav a odpovědnému přístupu opravářů. Ať jsou to auta, ledničky, pračky, televize...
Mám za svůj dlouhý život desítky zkušeností.
Právě proto, že svou práci vykonávám odpovědně bez ohledu jestli je to ten, či onen, právě proto mě přístup takových "vychcánků" štve.
Hold jsou lidi, kteří proplovají životem hladce, tito lidé nechápou. Představa o sledování svého autíčka při kávě? Srandovní.
Konec diskuse s Tebou - Hujer, metelsku blesku.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod MrPedro » ned led 18, 2009 9:07 pm

Kód: Vybrat vše
Je vidět, že nemáš vůbec šajn o kvalitě oprav a odpovědnému přístupu opravářů

Takze kdybys delal opravare, budes se zajiste chovat stejne.
Jesteze nejsme vsichni takovy a jako byvaly servisni techni IT mohu za sebe prohlasit, ze kazdy dostal to, co potreboval. Nemohl bych si dovolit, svoji praci odflaknout.
A doufam, ze zde mezi 500 uzivateli je nejaky servisni technik cehokoliv, ktery je poctivy a tez se ozve.
Obrázek Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
MrPedro
Developer
Developer
 
Příspěvky: 855
Obrázky: 81
Registrován: pát bře 07, 2008 3:05 pm
Bydliště: Teplice
Poďakoval som: 5 krát
Poďakovali my: 7 krát
Blog: Zobrazit blog (12)
Typ auta: 1xLodgy Stepway 2xLogan
Prodejce vozu: Louda UL Renault Vodrážka UL
Oblíbený autoservis: Nevecom Kladno

Příspěvekod . » ned led 18, 2009 9:14 pm

:idea:
Naposledy upravil . dne ned dub 05, 2009 9:18 pm, celkově upraveno 1
.
 

Další

Zpět na Zkušenosti a zážitky majitelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron