.:. AKDCZ .:. Autoklubdacia .:.

I. Československé fórum majitelů a příznivců vozů značky Dacia již od roku 2005
Právě je čtv črc 09, 2020 9:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Konecne som sa dockal
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 10:01 pm 
Offline
Uživatel
Uživatel

Registrován: čtv srp 30, 2007 9:22 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Bratislava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan
Prodejce vozu: Renault Kestler Bratislava
Oblíbený autoservis: Nemám
:D :D Od vcera som hrdym majitelom noveho MCV Laurete 1.5 DCi vo full vybave, striborna metaliza. 1.11. ho ideme s rodinkou trosku zabehnut do Tatier. Zatial mam najazdenych len 150 km. Zdravim vsetkych fanusikov DACIE Logan a hlasim sa k vam do rodiny. Vela stastnych kilometrov bez problemov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konecne som sa dockal
PříspěvekNapsal: pon říj 29, 2007 10:21 pm 
:idea:


Naposledy upravil . dne pon dub 06, 2009 4:19 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: nový logan MCV
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 10:57 am 
Offline
Všudebyl
Všudebyl

Registrován: pon zář 17, 2007 4:30 pm
Příspěvky: 1053
Bydliště: Tetín (Beroun)
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 4 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan sedan 1,2 16V
Prodejce vozu: AAA Auto
Oblíbený autoservis: Autocentrum Votice
Gratuluju k novému Loganu, včera jsem se od prodejce dozvěděl, že můj objednaný Logan MCV Laureáte dorazí až 29. 11. do prodejny, a protože jsem si objednal nějaké doplňky, (alarm, automatické rozsvěcování světel, zimní kola, reproduktory a pár dalších drobností), nedostanu se k němu dřív než tak na Mikuláše.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 12:24 pm 
Offline
Psavec
Psavec

Registrován: čtv zář 07, 2006 4:19 pm
Příspěvky: 409
Obrázky: 3
Bydliště: Ostrava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Neoficialně tě vítám mezi příznivci tohoto skvělého vozu, oficilně tě přivítají všichni zučastnění na nějakém tom srazu až na něj dorazíš :-)


Nahoru
 Profil Osobní album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 12:32 pm 
Offline
Všudebyl
Všudebyl

Registrován: pon zář 17, 2007 4:30 pm
Příspěvky: 1053
Bydliště: Tetín (Beroun)
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 4 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan sedan 1,2 16V
Prodejce vozu: AAA Auto
Oblíbený autoservis: Autocentrum Votice
Děkuju za blahopřání Bandolik, ale jednous mě už něco takového psal. Jsi velmi zdvořilý človíček. Na sraz časem asi dorazím, docela se mi tady to prostředí líbí, samý slušný lidi.... Já mám ještě Hyundai H1 6 místnou vezi na dluhé cesty, vytuněný postelí na ložné ploše, odkládacími skříněmi pod ní a televizí, tak taky jezdím na hyundaiský sraz, ale ten je oficelně jenom jednou do roka, tady to nějak asi žije víc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 7:16 pm 
Offline
Psavec
Psavec

Registrován: čtv zář 07, 2006 4:19 pm
Příspěvky: 409
Obrázky: 3
Bydliště: Ostrava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
velmi nerad to píšu ale to přivítání patřilo tomu prvímu příspěvku podepsal se tam Siggi ale klidně to ber i jako přivítání i pro tebe mně potěšilo že se ti to líbí :-) Mimochodem na sraz Loganu můžeš přijet i bez Logana třeba já na moc z nich nejezdím popravdě byl jsem zatím jen na jednom v Kamenom mlýně na slovnesku ale chystám se na tento BYSTERSKÉ DOLY co bude 23. - 25.11. 2007 takže tam klidně doraz stejně už všichni vědí že budeš mít Logana :lol:


Nahoru
 Profil Osobní album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 7:37 pm 
Offline
Uživatel
Uživatel

Registrován: čtv srp 30, 2007 9:22 pm
Příspěvky: 21
Bydliště: Bratislava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan
Prodejce vozu: Renault Kestler Bratislava
Oblíbený autoservis: Nemám
Vdaka vsetkym za uvitanie, a dufam ze sa stretneme na nejakom zraze. urcite dorazim, ale az na nejaky jarny-letny. Zimu neznasam, vtedy som najradsej zalezeny v brlohu(doma) a vychadzam von len v krajnej nudzi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 8:27 pm 
Offline
Dárce
Dárce

Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Příspěvky: 1235
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Siggi píše:
Vdaka vsetkym za uvitanie, a dufam ze sa stretneme na nejakom zraze. urcite dorazim, ale az na nejaky jarny-letny. Zimu neznasam, vtedy som najradsej zalezeny v brlohu(doma) a vychadzam von len v krajnej nudzi.


Zima je nejkrásnější když:
Po sněžení a vichřici se VYJASNÍ, silnice jsou protažené, bílý sníh se třpytí na sluníčku. Je přes den pár stupňů pod nulou, jasná obloha, přes den svítí slunce a v noci měsíček. A NEMUSÍŠ PRACOVAT!!!!! Čau Hujer.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 8:33 pm 
Offline
Psavec
Psavec

Registrován: čtv zář 07, 2006 4:19 pm
Příspěvky: 409
Obrázky: 3
Bydliště: Ostrava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
tak to je krásná zima ale kd ji najít ?
ty protažené silnice jsi viděl kde??? :lol: :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil Osobní album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 30, 2007 9:48 pm 
Offline
Dárce
Dárce

Registrován: čtv srp 31, 2006 11:48 am
Příspěvky: 765
Bydliště: všude doma :-)
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DUSTER
Hlaváč Štefan píše:
Zima je nejkrásnější když:
Po sněžení a vichřici se VYJASNÍ, silnice jsou protažené, bílý sníh se třpytí na sluníčku. Je přes den pár stupňů pod nulou, jasná obloha, přes den svítí slunce a v noci měsíček. A NEMUSÍŠ PRACOVAT!!!!! Čau Hujer.


tak to naprosto souhlasím, to je asi to jediné, co na tý zimě mám ráda a na co se těšinkám.... zasněžené neposkvrněné, sněhem se třpitící krajiny :lol: :lol:

_________________
Duster Arctica 1,6 4x4 černá 1-3-2011
Dacia 1,4 LS Drive 5/2006 - 1/2011, 81500 km
LOGANLAND tam se dočtete víc...
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 31, 2007 8:47 am 
Offline
Psavec
Psavec

Registrován: sob zář 02, 2006 12:27 pm
Příspěvky: 296
Bydliště: Ostrava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 2 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Teed jsem se krásně pobavil :-D Tady na ostravsku totiž bílý neposkvrněný sníh je asi jen tak dvě hodiny po skončení sněžení. Co se týče protažených silnic, tak to mluvíš asi jen o hlavních tazích a silnicích první třídy (pokud jsi neměl na mysli přítelkyni, co má přezdívku silnice:-D). Loni bylo pár stupnu pod nulou - jednou ráno tuším mínus 31 :-D Po vyjasnění je akorát více zřetelný smog.<br><br>Ale Logan jezdí i v tomto počasíčku ;-)

_________________
Dacia Logan 1.6 Laureate, Modrá metalíza Azur, 05/2005, 120 000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 31, 2007 9:55 am 
Offline
Psavec
Psavec

Registrován: čtv zář 07, 2006 4:19 pm
Příspěvky: 409
Obrázky: 3
Bydliště: Ostrava
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
to jo Logánek jezdí za každého počasí to je pravda :lol: :lol: :lol:
jezdí a startuje i tam kde škodivky nemužou :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil Osobní album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon pro 10, 2007 1:21 pm 
Offline
Všudebyl
Všudebyl

Registrován: pon zář 17, 2007 4:30 pm
Příspěvky: 1053
Bydliště: Tetín (Beroun)
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 4 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: Logan sedan 1,2 16V
Prodejce vozu: AAA Auto
Oblíbený autoservis: Autocentrum Votice
A je to, v pátek 7.12. jsem převzal svůj nový Logan MCV 1,5 dCi v provedení Laureate, barva passion červená. A protože jsem to měl ze servisu domů 201 km, můžu se podělit i o první zkušenosti nebo spíš zážitky. Vozidlo jsem dovybavil zástěrkami, zámkem řazení, vnitřními koberečky, alrmem, automatickým rozsvěcováním světel a zimními komlplety kol, byl jsem příjemně překvapen, použili zimní pneu Klébér, originál letní demontovali (bohužel Debica).

Předání vozu: Autosalon Kudrna Jihlava, bez problémů, přijeli pro mne na nádraží v dohodnutém čase, dali mi 2x kávu, vozidlo tam předávají v jakémsi "obýváku" odděleném pprosklenou stěnou od šourůmu, je přikryté plachtou, kterou dva zřízenci pomalu před majitelem odhalí. Docela působivé. Před vozidlem je stojánek s napsaným jménem majitele, typem vozidla a datem a hodinou předání. Zdarma provedli montáž a přezkoušení dovezeného rádia a ve skladu si bylo možné dokoupit asi 3 žárovky, které typově nebyly na formanu, ostatní jsou použitelné.

Technický stav při předání:
Servis mne neupozornil na žádný defekt, musel jsem si na to přijít sám. Bohužel po 2 tis. km cestě kamionem se autíčko neobešlo bez šrámů - jedna odraženinka od kamínku (zabarveno), drobný škrábanec na kapotě v lesku (přeleštěno) větší škrábanc pod kapotou na přepážce motoru (tam, co je plast od nárazníku) - přeleštěno.
Z Jihlavy jsem odjížděl až za tmy, bohužel se projevila závada na automatickém rozsvěcování světel, (nešly přepínat dálky), a tak jsem ten krám musel vyřadit, standardní zapojení funguje. Bohužel pršelo a v dešti se svlékla gumová lišta stěrače na jednom uchycení, takže jsem musel spravovat, abych nepodřel okno. Ne, že by to byl problém, ale ve tmě a ledovém děšti jsem to dělal prakticky po hmatu.

První dojmy z vozidla: Zpátky domů jsem nejel po dálnici, ale z důvodů zabíhání vozu pěkně po obyčejné cestě. Novému motoru a převodovce dělá dobře, když se často řadí a mění otáčky.

Nádrž. Nevím kolik tam dali v servisu, ale při naplnění hladinky až po hrdlo po ujetí cca 7 km k pumpě se mi tam vešlo 64,47 litrů nafty, což je v rozporu jak s dokumentací, tak s informací prodejce, mělo tam být 55 litrů. Dacia asi zvětšila nádrž a ještě se to nepromítlo do dokumenatce. Ale je to vlastně příjemné, akční rádius je tak kolem 1 100 km. Nevěřím, že by jihlavská Benzina okrádala zákazníky o 1/5 objemu, co je moc to je moc.

Jízdní vlastnosti: Pohodlné vozidlo, s podstatně příjemnější charakteristikou pérování, než mají oktávky a konec konců i Honda civic, kterou mám v práci služební, (taky úplně novou - 2 tis. km). Hlučnost nijak vysoká. Stopu drží dobře, jen v zatáčkách mám pocit většího naklánění než u zmiňovaných vozů, ale to může být i vyšším těžištěm. Servořízení se mi jeví jako proměnlivě účinné, vyšší potřebná síla na volant při nižší rychlosti. ABS jsem prozkoušel, fungoval bez problémů, brzdy až překvapivě účinné. Jediné věci nerozumím, při natočení volantu vlevo a současné akceleraci cítím trochu příčné chvění v pedálu plynu do cca 2 000 ot/min, pak to zmizí. Něco podobného jsem zažil, když odešla hnací poloosa, ale to vibroval ještě volant, tady ne.

Spotřeba:
domů jsem to měl 201 km, bral jsem znovu naftu při příjezdu - 9,70litru - spotřeba 4,83 l/100km, počítač měřil 4,7 litru. Podle pokynů jsem motor točil jak v bavlnce - 1500 - 2500 ot/min. Nejvíce jsem se snažil jet kolem 2 000 ot/min (1900 otáček je nejvyšší točivý moment). Při těch 2000 otáček je rychlost kolem 90 km h, takže vyhovující. Pokud bych se vzdal sportovnějších ambicí myslím, že po zajetí budu schopen s prázdným vozem jezdit kolem 4,6 - 4,7 litru.

Pohodlí:
Hluk nijak zvlášť výrazný, příjemný zvuk motoru, jemný a kultivovaný. Neruší ani rádio, ani tikání blikačů. Posez vyhovuje. Problém však vidím v anatomii sedadel, pro mojí výšku (186 cm) mají příliš krátký sedák. Opěradla vedou záda dobře, ale problém je s tuhostí nebo celkovým anatomickým řešením. I když mám sedadlo vybavené bederní opěrkou, přesto se mi tak po hodině rozbolela záda a a´t jsem seřizoval opěradlo jak jsem chtěl zatím jsem nenašel pozici, která by mi sedla. (Jednoznačřně horší než Octávka, Honda nebo hyundai H1, ve kterém můžu bez bolesti zad jet třeba 1500 km - odzkoušeno). Celkový dojem ze sedadel je jako by byly určené pro lidi tak asi o 10 cm menší.

Nelogičnosti:
Přímo zvěrstvo je samonavíjecí pás na zdaním prostředním sedadle. Úchyt je až na konci kufru, pak se to musí protáhnout okem na sedadle a připoutat, přímo ze sedadla se na úchyt dosáhnout nedá, takže jsou k tomu potřeba 2 lidi - ostatně prodejce, když mi to předváděl, tak mě požádal, jestli bych to laskavě nepřidržel, než si obejde vůz a převezme si pás zboku, aby moh dokončit sepnutí. Za tohle by měl konstruktér a ten, kdo to schválil do výroby dostat jakousi "anticenu". Myslím, že by měli nabízet jen bederní pásy a tenhle manipulační nesmysl opustit. Asi si to na ty bederní pásy předělám.

Závěr:
Jakkoli jsem z tohodle vozu měl trochu obavy, rozplynuly se. Příjemné, prostorné, vzhledné, provozně asi nenákladné auto s vyhovující dynamikou, i když žádný ďábel, s dobrým výhledem do všech stran. Je docela potěšení se s ním vozit.

Jsem mezi Vámi.

_________________
od 19.10.2016 Dacia Logan sedan 1,2 16V 55 kW po faceliftu (r. V 06/2011) , barva červená passion
od 15.04.2017 Renault R 11 1,7i GTX z 01/1985 (certifikovaný veterán s průkazem historického vozidla)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte pro 11, 2007 12:30 am 
Offline
Uživatel
Uživatel

Registrován: stř čer 06, 2007 9:44 pm
Příspěvky: 153
Bydliště: Brno
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Espero píše:
A je to, v pátek 7.12. jsem převzal svůj nový Logan MCV 1,5 dCi v provedení Laureate, barva passion červená. A protože jsem to měl ze servisu domů 201 km, můžu se podělit i o první zkušenosti nebo spíš zážitky. Vozidlo jsem dovybavil zástěrkami, zámkem řazení, vnitřními koberečky, alrmem, automatickým rozsvěcováním světel a zimními komlplety kol, byl jsem příjemně překvapen, použili zimní pneu Klébér, originál letní demontovali (bohužel Debica).

Předání vozu: Autosalon Kudrna Jihlava, bez problémů, přijeli pro mne na nádraží v dohodnutém čase, dali mi 2x kávu, vozidlo tam předávají v jakémsi "obýváku" odděleném pprosklenou stěnou od šourůmu, je přikryté plachtou, kterou dva zřízenci pomalu před majitelem odhalí. Docela působivé. Před vozidlem je stojánek s napsaným jménem majitele, typem vozidla a datem a hodinou předání. Zdarma provedli montáž a přezkoušení dovezeného rádia a ve skladu si bylo možné dokoupit asi 3 žárovky, které typově nebyly na formanu, ostatní jsou použitelné.

Technický stav při předání:
Servis mne neupozornil na žádný defekt, musel jsem si na to přijít sám. Bohužel po 2 tis. km cestě kamionem se autíčko neobešlo bez šrámů - jedna odraženinka od kamínku (zabarveno), drobný škrábanec na kapotě v lesku (přeleštěno) větší škrábanc pod kapotou na přepážce motoru (tam, co je plast od nárazníku) - přeleštěno.
Z Jihlavy jsem odjížděl až za tmy, bohužel se projevila závada na automatickém rozsvěcování světel, (nešly přepínat dálky), a tak jsem ten krám musel vyřadit, standardní zapojení funguje. Bohužel pršelo a v dešti se svlékla gumová lišta stěrače na jednom uchycení, takže jsem musel spravovat, abych nepodřel okno. Ne, že by to byl problém, ale ve tmě a ledovém děšti jsem to dělal prakticky po hmatu.

První dojmy z vozidla: Zpátky domů jsem nejel po dálnici, ale z důvodů zabíhání vozu pěkně po obyčejné cestě. Novému motoru a převodovce dělá dobře, když se často řadí a mění otáčky.

Nádrž. Nevím kolik tam dali v servisu, ale při naplnění hladinky až po hrdlo po ujetí cca 7 km k pumpě se mi tam vešlo 64,47 litrů nafty, což je v rozporu jak s dokumentací, tak s informací prodejce, mělo tam být 55 litrů. Dacia asi zvětšila nádrž a ještě se to nepromítlo do dokumenatce. Ale je to vlastně příjemné, akční rádius je tak kolem 1 100 km. Nevěřím, že by jihlavská Benzina okrádala zákazníky o 1/5 objemu, co je moc to je moc.

Jízdní vlastnosti: Pohodlné vozidlo, s podstatně příjemnější charakteristikou pérování, než mají oktávky a konec konců i Honda civic, kterou mám v práci služební, (taky úplně novou - 2 tis. km). Hlučnost nijak vysoká. Stopu drží dobře, jen v zatáčkách mám pocit většího naklánění než u zmiňovaných vozů, ale to může být i vyšším těžištěm. Servořízení se mi jeví jako proměnlivě účinné, vyšší potřebná síla na volant při nižší rychlosti. ABS jsem prozkoušel, fungoval bez problémů, brzdy až překvapivě účinné. Jediné věci nerozumím, při natočení volantu vlevo a současné akceleraci cítím trochu příčné chvění v pedálu plynu do cca 2 000 ot/min, pak to zmizí. Něco podobného jsem zažil, když odešla hnací poloosa, ale to vibroval ještě volant, tady ne.

Spotřeba:
domů jsem to měl 201 km, bral jsem znovu naftu při příjezdu - 9,70litru - spotřeba 4,83 l/100km, počítač měřil 4,7 litru. Podle pokynů jsem motor točil jak v bavlnce - 1500 - 2500 ot/min. Nejvíce jsem se snažil jet kolem 2 000 ot/min (1900 otáček je nejvyšší točivý moment). Při těch 2000 otáček je rychlost kolem 90 km h, takže vyhovující. Pokud bych se vzdal sportovnějších ambicí myslím, že po zajetí budu schopen s prázdným vozem jezdit kolem 4,6 - 4,7 litru.

Pohodlí:
Hluk nijak zvlášť výrazný, příjemný zvuk motoru, jemný a kultivovaný. Neruší ani rádio, ani tikání blikačů. Posez vyhovuje. Problém však vidím v anatomii sedadel, pro mojí výšku (186 cm) mají příliš krátký sedák. Opěradla vedou záda dobře, ale problém je s tuhostí nebo celkovým anatomickým řešením. I když mám sedadlo vybavené bederní opěrkou, přesto se mi tak po hodině rozbolela záda a a´t jsem seřizoval opěradlo jak jsem chtěl zatím jsem nenašel pozici, která by mi sedla. (Jednoznačřně horší než Octávka, Honda nebo hyundai H1, ve kterém můžu bez bolesti zad jet třeba 1500 km - odzkoušeno). Celkový dojem ze sedadel je jako by byly určené pro lidi tak asi o 10 cm menší.

Nelogičnosti:
Přímo zvěrstvo je samonavíjecí pás na zdaním prostředním sedadle. Úchyt je až na konci kufru, pak se to musí protáhnout okem na sedadle a připoutat, přímo ze sedadla se na úchyt dosáhnout nedá, takže jsou k tomu potřeba 2 lidi - ostatně prodejce, když mi to předváděl, tak mě požádal, jestli bych to laskavě nepřidržel, než si obejde vůz a převezme si pás zboku, aby moh dokončit sepnutí. Za tohle by měl konstruktér a ten, kdo to schválil do výroby dostat jakousi "anticenu". Myslím, že by měli nabízet jen bederní pásy a tenhle manipulační nesmysl opustit. Asi si to na ty bederní pásy předělám.

Závěr:
Jakkoli jsem z tohodle vozu měl trochu obavy, rozplynuly se. Příjemné, prostorné, vzhledné, provozně asi nenákladné auto s vyhovující dynamikou, i když žádný ďábel, s dobrým výhledem do všech stran. Je docela potěšení se s ním vozit.

Jsem mezi Vámi.


Moooooc gratuluji a přeji spoustu km bez nehod a hlavně zážitek z jízdy :lol:

_________________
Dacia Logan 1.4 MPi, červený základ,ABS+AIRBAG spolujezdce


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konečně som sa dočkal
PříspěvekNapsal: úte bře 20, 2018 12:07 pm 
Offline
Všudebyl
Všudebyl
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2010 6:53 pm
Příspěvky: 3768
Obrázky: 0
Bydliště: kdesi Lounsko
Poďakoval som: 33 krát
Poďakovali my: 36 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: DDII4WDPrest.1.5dCi 80kW
Prodejce vozu: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Oblíbený autoservis: Autocentrum Dyršmíd Jirkov
Konečně se dočkají i další :violence-captureflagblue:
Nádraží Nymburk 11.3.2018 :arrow:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 80kW,Prestige,Atacama,29999 km, 4,7-l (3,3 l), 2/4-7/6.18
Dacia Duster 4WD 1.5 dCi 81kW,Exception,Platine,120t.km,5,9l (4,4l), 7/7-20/11.2010
Ford Focus Combi 1,8TDCI 85kW,Ghia,Silver,200t.km,4,3l, 2003
Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil Osobní album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO