• Reklama

Výměna rozvodů

Napište, o jaké zkušenosti a zážitky se chcete podělit s ostatními majiteli. A nebo se ptejte, co vás zajímá.

Výměna rozvodů

Příspěvekod westik » pon zář 10, 2007 9:32 am

Ideální je se zeptat zdroje ne ?
+420220 513 393 Auto Freiberg Praha- dílna-přejímací technik
: cena 10tisíc i s vodní pumpou
: po 5 letech nebo po 120 000km.

Co jste zjistili Vy ?
1.4 MPI 55 kW 75 PS, Laureáte, modrá Egée - 2.2.2005
PO STK OK
westik
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 345
Registrován: čtv srp 31, 2006 2:21 pm
Bydliště: Praha 4 / Karviná
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Reklama

Příspěvekod Jakub » pon zář 10, 2007 10:37 am

Ja bych je menil jak je psano v navodu - budto po 90.000 km, nebo po peti letech (coz nevim jestli tam je, ale je to hlavne z duvodu toho ze remen uz je starej. Nicmene buhvi, jak dlouho uz je na motoru a motor v aute a auto nekde ve skladu... Treba i rok).
Jakub
-----------------------------------
Logan rulezz...
Jakub
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: pon zář 04, 2006 3:38 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Jap » pon zář 10, 2007 2:27 pm

Jakub píše:Ja bych je menil jak je psano v navodu - budto po 90.000 km, nebo po peti letech (coz nevim jestli tam je, ale je to hlavne z duvodu toho ze remen uz je starej. Nicmene buhvi, jak dlouho uz je na motoru a motor v aute a auto nekde ve skladu... Treba i rok).

No u MCV mít asi strach nemusíš, že někde dlouho stálo :D .
5-místné MCV, 1.5 dCi, Laureáte, airbag spolujezdce, modrá Marine, vyr. 07/2007
Jap
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 91
Registrován: čtv bře 15, 2007 12:25 pm
Bydliště: Ústí nad Labem
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Jakub » pon zář 10, 2007 2:50 pm

No to samozrejme ne :) Ono zase je to udelane tak, aby to samozrejme vydrzelo (rozhodne to vydrzi dyl casove stat nez kilometry navic).

Nicmene rozvody nema cenu zanedbavat - ale myslim si, ze ti z nas, kteri Logana planuji mit treba jen do konce leasingu nebo vzhledem ke korozi treba, tak najedou do te doby rekneme tak k tem prvnim rozvodum ;)
Jakub
-----------------------------------
Logan rulezz...
Jakub
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: pon zář 04, 2006 3:38 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod loganek » pon zář 10, 2007 5:04 pm

no ja mam 60tis nebo 4 roky v servisce no klasika kazdej neco jinyho a vymena stoji 13tis v olomouci
loganek
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 489
Registrován: úte zář 12, 2006 8:48 am
Bydliště: Olomouc
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)
Typ auta: LODGY 1.5 CDI 79KW

Příspěvekod Hujer » pon zář 10, 2007 5:17 pm

NECHÁPU.
Motor, klasika, osmiventil - rozvodový řemen je běžný úkon pro průměrného automechanika, výměna se dá provést se v garáži.
Z jakého důvodu se mění vodní pumpa?
Nevěřím, že se rozvoďák tímto způsobem a tak draho mění. Určitě nás okrádají.
Již jsem zažil: Výměnu rozvoďáku na VW - cena 2.000,-Kč. Na Renaultu 25 - cena 2.300,-Kč. Na Fordu Mondeo /16-ti ventil/ 5.000,-Kč. A to je již opravdu náročný úkon.
Čau Hujer.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Jakub » pon zář 10, 2007 5:52 pm

Protoze vodni pumpa funguje jako napinak, pripadne jako vedeni. Nevim ted presne jak je to u Renaultackejch motoru. Ale je mozne, ze pokud tam neni napinaci kladka, funguje jako napinak a remen se napina prave pumpou ktera je excentricka.

Kazdopadne ja kdybych si rozvodak delal sam, pumpu vymenim minimalne 1x za 2 rozvodaky. Tj. jednou vymenim jen remen a podruhe komplet.
Jakub
-----------------------------------
Logan rulezz...
Jakub
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: pon zář 04, 2006 3:38 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod LoganFanda » úte zář 11, 2007 8:23 am

Je to renaulťácký motor s klasickým způsobem vedení řemene. Vodní pumpa je zde jenom jako vodící kladka (jednodušší řešení), pro napnutí je tam excentrická napínací kladka.
Obrázek
Já si rozvody budu dělat určitě sám, nejsem blázen, abych servisu cpal 10tis, které si určitě za to řeknou. Způsob výměny není vůbec složitý, je potřeba si dát pozor akorát při napínání řemene - nevím akorát, jak moc se má napnout. V servisním manuálu je totiž údaj při použití belt tension testeru -hodnota 165Hz+-20Hz - potřeboval bych průhyb při dané síle - nevíte to někdo?
mému Loganovi vrní pod kapotou 87 koní...
A uvnitř mu taky nic nechybí.
Logan 1,6 Artica + ABS + airbagy...
LoganFanda
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 170
Registrován: stř zář 06, 2006 8:37 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod LoganFanda » úte zář 11, 2007 8:33 am

Hlaváč Štefan píše:...Na Fordu Mondeo /16-ti ventil/ 5.000,-Kč. A to je již opravdu náročný úkon.
Čau Hujer.


My jsme nedávno s bráchou měnili rozvoďák na Xantii, 1.8,16V, materiál se vším všudy (řemen,kladky) 4000Kč. Výměna byla trochu složitější, ale za den klidné práce v garáži auto opět vrčelo..... V autorizovaném servisu by za to dal cca 10tis. (ptal se)-bez vodní pumpy.
Servisy totiž rádi nadhodnocují svou práci, aby zdůvodnili částku, kterou za to chtějí.
Naposledy upravil LoganFanda dne úte zář 11, 2007 8:34 am, celkově upraveno 1
mému Loganovi vrní pod kapotou 87 koní...
A uvnitř mu taky nic nechybí.
Logan 1,6 Artica + ABS + airbagy...
LoganFanda
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 170
Registrován: stř zář 06, 2006 8:37 am
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod westik » úte zář 11, 2007 8:34 am

tázal jsem se na své auto
Vlastním Logana r.v. 2005 , zajímá mě výměna rozvodů , cena , co vše se při
tom dělá,po kolika letech či km. Dozvěděl jsem se že intarval byl změněn na
120000km nebo 5 let. Má servisní knížka uvádí 60 tisíc nebo 4 roky. Vztahuje
se tato změna ,pokud nastala i na mě ? Děkuji
byl telefonát a dotaz na VIN,, Interval výměny rozvodů i
to co to obnáší , Vám rádi sdělí v našich autorizovaných servisech, pokud je
navštíte s VIN kódem.


Obrázek
výsledek ano konkrétně pro moje auto
Výměna rozvodů na Vašem autě je doporučena po 90000Km nebo 4roky
mění se vodní čerpadlo, sada řemene příslušenství s napínací kladkou,
řemen příslušenství + napínací kladka cena těchto dílů cca 8500Kč práce
na výměně je cca 5h
petr.jilek.avant@dealer.renault.cz
1.4 MPI 55 kW 75 PS, Laureáte, modrá Egée - 2.2.2005
PO STK OK
westik
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 345
Registrován: čtv srp 31, 2006 2:21 pm
Bydliště: Praha 4 / Karviná
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod MILAN » úte zář 11, 2007 10:48 am

Hlaváč Štefan píše:NECHÁPU.
Motor, klasika, osmiventil - rozvodový řemen je běžný úkon pro průměrného automechanika, výměna se dá provést se v garáži.
Z jakého důvodu se mění vodní pumpa?
Nevěřím, že se rozvoďák tímto způsobem a tak draho mění. Určitě nás okrádají.
Již jsem zažil: Výměnu rozvoďáku na VW - cena 2.000,-Kč. Na Renaultu 25 - cena 2.300,-Kč. Na Fordu Mondeo /16-ti ventil/ 5.000,-Kč. A to je již opravdu náročný úkon.
Čau Hujer.


Ahoj,
uvědom si, že tu nejsi od toho aby jsi chápal, ale od toho aby jsi platil :D :D

Vem si jen jak si autorizovaný servisy učtují např. první garanční prohlídku.Za stejně předepsané úkony, které mají jistě i stejně znormovány. rozdílné ceny. Např. Autocentrum Hůrka MOST 989,-Kč.
Rozvoďák mi určitě měnit nebudou.
Obrázek
LOGAN LS DRIVE 1,4 - Modrá MARINE
MILAN
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 154
Registrován: sob zář 02, 2006 9:16 pm
Bydliště: Žatec
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Jakub » úte zář 11, 2007 10:55 am

No tak vida - je tam napinak.
Nicmene napnuti remene - nekde jsem cetl, ze se da eventuelen pouzit metoda - ze na nejdelsim useku mezi jednotlivejma ozubenejma kolama, se remen nesmi prohnout o vice jak 1 cm. A nemel by v prstech jit otocit o vice jak 90 stupnu.
Jakub
-----------------------------------
Logan rulezz...
Jakub
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 160
Registrován: pon zář 04, 2006 3:38 pm
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod Hujer » úte zář 11, 2007 9:32 pm

To těch 90.000 km, to asi odpovídá. Ale když je nenajedu za 4 roky, tak určitě nebudu měnit rozvoďák. Ze západu se tahají ojetiny, jsou vesměs starší a rozvoďáky se tam dělali podle najetých km, ne podle stáří auta. Je to většinou na samolepkách u motoru. Dělají se cca po 100.000 km.
Čau Hujer.
Hujer
Dárce
Dárce
 
Příspěvky: 1235
Registrován: stř úno 07, 2007 9:35 pm
Bydliště: Kadaň
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Příspěvekod . » stř zář 12, 2007 7:48 am

:idea:
Naposledy upravil . dne pon dub 06, 2009 4:08 pm, celkově upraveno 1
.
 

Příspěvekod Karl » stř zář 12, 2007 9:01 am

Hlaváč Štefan píše:Ale když je nenajedu za 4 roky, tak určitě nebudu měnit rozvoďák.

Taky se mě to zdá být docela brzo, např. u Berlinga se dělají podle doporučení výrobce až po 10 letech (150 000Km, při zvýšené zátěži 120 000 Km). Předpokládám, že materiál z kterého je to vyrobený bude velmi podobný tak proč by měl u jednoho auta odejít po 4 letech a u jiného až po 10.
Naposledy upravil Karl dne stř zář 12, 2007 10:09 am, celkově upraveno 1
Karl
Psavec
Psavec
 
Příspěvky: 258
Registrován: čtv říj 12, 2006 1:46 pm
Bydliště: Brno
Poďakoval som: 0 krát
Poďakovali my: 0 krát
Blog: Zobrazit blog (0)

Další

Zpět na Zkušenosti a zážitky majitelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

  • Reklama
cron